• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63491
+
-

بهره‌مندی ۹۹ درصد البرزی‌ها  از گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد: تا پایان سال جاری 9/99 درصد از مشترکان این استان از نعمت گاز بهره‌‌مند می‌شوند. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز البرز «حسین تقی‌نژاد» اظهار کرد: اشتراک‌پذیری ۴۰ هزار مشترک جدید در شرکت گاز استان البرز برنامه‌ریزی شده که تا پایان سال محقق خواهد شد.

بر اساس این گزارش، صنایع و شهرک‌های صنعتی استان در سال ۹۷ به میزان ۵۶ هزار و ۲۴۰ متر مکعب در ساعت گازدار شده‌اند که این میزان در سال ۹۸ به ۱۰۰ هزار متر مکعب در ساعت خواهد رسید. وی افزود: میزان و حجم عملیات اجرایی ۱۰۰ کیلومتر خط فلزی، ۲۵۰ کیلومتر اجرای شبکه و ۸ هزار انشعاب تا پایان سال ۹۸ اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز همچنین از نشت‌یابی ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر خطوط شبکه و تغذیه و ۶۵۰ انشعاب علمک در سه ماهه نخست سال خبر داد. این ارقام تا پایان سال ۹۸ به ۵ هزار و ۹۸۰ کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه خواهد رسید. تقی‌نژاد در پایان، عملکرد جهادگونه کارکنان شرکت گاز استان البرز در تحقق اهداف استراتژیک شرکت ملی گاز را مهم دانست و گفت: تامین گاز طبیعی ایمن، پایدار و مطمئن، اداره گاز استان البرز را در بین سایر ادارات استان سرآمد کرده است. همچنین استقرار سیستم‌های مدیریتی و یکپارچگی آن، ایجاد قطب آموزشی برای آموزش‌های تخصصی و پژوهش‌محور بودن در بهبود فعالیت‌ها، آموزش و فرهنگ‌سازی در راستای بهبود مصرف ایمن و بهینه مشترکین از نقاط قوت این شرکت به شمار می‌آید.

این خبر را به اشتراک بگذارید